Tema: Re: .Net, Latvian IT Unicode klaviaturos draiveris ir English (US) regional settingas
Autorius: Meff
Data: 2009-12-18 10:10:23
Ačiū už atsakymą. Tai būtų tiesus kelias į tiesą, bet niekaip negaliu jo surišti su softo veikimu.

Ar gali būti kur nors mano softe kažkoks unikodo supporto override'as? Kažkas, kas numuša visiems WinForm kontrolsams unicode supportą (be abejo visos formos paveldi iš vienos BASE formos, bet nieko panašaus į unicode disablinimą ten nerandu)? Niekur google nerandu tokios galimybės paminėtos :-)

Kontrolsai unikodiniai (standartiniai WinForms controlsai). Jie puikiai rodo LV raides. Į juos galima nupastinti LV raides. Jie puikiai spausdina (taipinimo klaviatūra metu) LV raides JEIGU regional settinguose "Select a language to match the language version of the non-Unicode programs you want to use:" nurodau Latvian (arba net ir Lithuanian).

Jei čia nurodyta English (o taip yra pas klientus) - WinForms standartiniai kontrolsai tiesiog nesugeba klaviatūra parašytų "āūīōņ" parodyti (rašymo metu). Rodo "auion".

Klaviatūros layout'as sukurtas su Microsofto toolsu: "The Microsoft Keyboard Layout Creator" (http://msdn.microsoft.com/lt-lt/goglobal/bb964665(en-us).aspx), deja būtent šitas klaviatūros layoutas (kartu su neteiginsu regional settingu) ir sukelia problemą, kurią turiu išspręsti nekeisdamas regional settingų bei klavos layouto draiverio. Uždėjus kitus latviškus klaviatūros Layoutus problemos nelieka.