Tema: Re: MSSQL - budai paziuret LDF faila
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2009-12-04 14:04:41
Pradzioje nebus labai didelis kruvis, bet veliau dides, del to laikinai bus siaip ant nelabai apskaiciuoto serverio pastatyta ir ziuresim kokiu resursu trukumas jauciasi.

Taip pat programa manau jei skirs uzsakovas lesu bus atitinkamai optimizuojama, gal teks net skaidyti kazkaip i atskirus serverius, nes gan nemazai jie nori darbo vietu paleisti, bent jau niekada neteke jokioje imoneje kur dirbau su tiek darbo vietu sistemomis susidurti, optimizacija manau bus butina...