Tema: Re: Klausimas apie C#
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2009-11-18 18:08:22
    Turiu gal kiek savotiska, gal kam atrodys durna poziuri, niekada nekisti i galva nieko kas man neaktualu, neziuriu net TV, neskaitau laikrasciu ir nebrowsinu delfi, tiesiog man tai neidomu ir neaktualu, jei as zinosiu kad kazkoks politikas apsivoge ir t.t.. nuo to pasaulis nepasikeis, taspats ir su technologijomis, jei man kazko prireikia atlieku researchus, mokinuosi.

    Aisku kartais gali nezinot apie kazko kas visai praverstu egzistavima, tai pasalinis poveikis kuris nera geras, tai bendrais bruozais susizinot apie ka tai - yra geras dalykas, bet uzkrauti galva nereikalinga info laikau minusu, nes tiesiog yra apie ka galvoti ir kur gilintis ir taip, tobulejimui ribu nera.

    Del PHP tai noreciau atsiprasyt, savo nuomuones nekisau kitiem, esu tiesiog pradejas nuo assemblerio prie kurio n metu sedejau, C, C++ ir C#, tai cia nebuvo daug galvojant pasakyta :) del to norisi atsiprasyt, greiciau tai buvo tiesiog  oldscool stiliaus poziuris, nelabai susijas su logika, o su senoviskais isitikinimais :)  siais laikais PHP turi net savotiska OOP, skriptu esme man kaip zmogui kuris ilgai sedejo su low leveliu su  ne vien strukturiskumas, bet dar ir greitis, tai kad dirba rasytas kokia c++ interpretatorius, o dar patys skriptai siais laikais daromi megabaitiniai... aisku siais laikais tai jau nera aktualija, del to galit tiesiog nekreipt demesio i tai :)