Tema: Re: Klausimas apie C#
Autorius: IF
Data: 2009-11-18 18:06:41
Patikek manim, bent jau as asmeniskai, su PHP paliktom lentom, visom
imanomom ir neimanomom pozom, sutinku kad tai priklauso ir nuo tu zmoniu
kurie tai paliko, bet mano praktika tokia, as niekada nevertinu aplikaciju
ir ju zuikuciu is isores, vertinu tik tai, ka jos palieka lentose, kalbu
siuo atveju konkreciai apie duomenu bazes.