Tema: Re: Trumpiausias kelias
Autorius: Dainius
Data: 2012-08-31 09:35:40
On 08/30/2012 10:45 PM, F00F wrote:

> Matosi...

> Tikrai -- OT, tai ir nerašysiu, nors kartais norisi.

siaip prasmingas idejas apie pakeitimus gerai butu kur nors kaupti,
pageidautina viesai. Nes dali manau tikrai butu galima igyvendinti
lokaliai fakulteto/universiteto lygiu, o ir atejus momentui, kai gerb.
svietimo ministras paklaus - "tai ka gi jus vis tik siulote keisti?",
butu galima duoti konkreciu pasiulymu. Nuo isdiskutuotu sprendimu sunku
taip paprastai issisukti.