Tema: Re: Trumpiausias kelias
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-08-25 18:18:24
    Keisti jus man visgi zmones :) kokius 3 kart rasiau, kad reik atsizvelgt i duodama projekto biudzeta. Programavimas ne prie ko cia. Nebent patinka dirbti uz dyka, altruistiskai.

    Nors suprantu kodel yra toks poziurio taskas aplamai. Tai standartinis poziuris tu programuotoju, kurie dirba pilnu etatu, kokioje nors imoneje, tiesiog jeigu ner jokiu programavimo darbu tuo metu, tai geriau, kad jis tobulins kazkokia programa ar algoritma, uz kuria klientas sumokejo 100LT ir pan. nei kad jis nieko neveiks.

    Tiesiog tada tau visiskai vienodai, kiek realiai uz tai gaus imone, svarbu dirbi ir gali kazin kol tobulinti mazo biudzeto programele, kurios kaina net nepadengia tavo vienos darbo dienos algos... nes tiesiog vistiek ner kas daugiau veikti, tada aisku tai bent priduos prestiza imonei, kad ji tiek daug demesio skiria tokiam mazam uzsakymui...

    Freelancerio atveju deja sitas negalioja, koks biudzetas tiek ir padaroma.