Tema: Re: Trumpiausias kelias
Autorius: BrunoX
Data: 2012-08-23 16:24:33
Laimis labai teisingai nurode sprendima.
Minimum Spanning tree - naudojamas kompiuteriniuose tinkluose,
nesudetingai realizuojamas. Yra ivairiu modifikaciju, kaip pvz. Prim'so
http://www.youtube.com/watch?v=sl6W3_Q4HZo
Ivertink galimus marsrutus tarp klientu kilometrais, o norint tiksliau -
vezeju islaidomis. Kai klientai atkrenta pasalini tas grafo virsunes ir
persiskaiciuoji. Jei aktualu tik trumpiausias marsrutas, susiskaiciuoji
visus galimus variantus ir issisaugai, nes atstumai tiketina, kad
nesikeis(nebent atsirastu nauji keliai), ir nereiktu kiekviena kart
skaiciuot. Norint pasiekt pigiausia logistika, reikia patiksint grafo
krastiniu vertes pagal vezeju sanaudas.
O ArgGIS kam galvojai naudoti, atstumu iki klientu skaiciavimui? Nes
grafo krastiniu vertes reiks kazkokiu budu nustatyt.