Tema: Re: Klausimas apie JAVA
Autorius: Nerijus
Data: 2011-03-21 10:20:22
On 2011-03-20 19:50, Laimis wrote:

> O ko iš to kito tikėtumeisi? Kad jis automagiškai konversiją darytų, ar,
> kad apskritai turėtų tokią galimybę?
> Kita vertus, kai kas čia man dar neaišku:
>
>  > s1 = new String(str1.getBytes("ISO8859_13"), "ISO8859_1");
>  > return s1;
>
> kas įrašoma į failą? (attachment'o norėtųsi, kai string'ai turi bent
> keletą įvairių lietuviškų raidžių):
>
> File f = new File("out.txt");
> FileWriter out = new FileWriter(f);
>
> out.write(s1 + "\n");
> out.write(str1 + "\n");
> out.close();
>
> Kokios koduotės yra XML dokument duomenys?
> [...]

	Tai ish draiverio tikeciaus, kad jis automatiskai konversija darytu.
Bet pajieshkojus, kazkaip nerandu tokiu draiveriu apskirtai, ishkyrus
firebirdo draiverius, kurie netinka, nes naujos versijos nepalaiko
Interbase bazes. :-(

	XML dokumente duomenys yra UTF8 koduotes, bet velgi, ash negaliu
kliento priversti juos siusti koduote tokia kokios man reikia. Ish
principo jis gali siusti tokia kokia jam labiau patinka.
	Bet kiek ash suprantu Javos XML API, tai jau jis automatishkai paziuri
kokia ten koduote tame realiame XML faile naudojama, ir viska
automatishkai konvertuoja i tokia, kokia viskas saugoma Javos viduje.
Problemu cia nekyla, nes visur raides matomos taip kaip priklauso.

	Kad lenteleje duomenys ISO-8859-13 esu 95% isitikines.

	Gerai pabandysiu irasyti viska i faila ir paziureti kas gaunas.

	N. M.