Tema: Re: Klausimas apie JAVA
Autorius: Nerijus
Data: 2011-03-19 22:29:25
Laimis Wrote:

> Nerijus ra:

> Nemanoma nieko nekeiiant.
> O jei susilipdysi/pajungsi konversijos klasel, tai ir bus manoma.
> (duomenis i DB gauni ta koduote, kuria jie buvo rayti, taiau
> problemos kyla, kad vliau teikiamasi juos interpretuoti kitoje
> koduotje, t.y. darant prielaid, kad jie yra kitos koduots)
>
> Neaiku kas ten per enterpraiz mastai ir linai, taiau i principo
> tokia papildoma konversija neitin ir stabdyt (ar serveryje, panaudojant
> DBVS kod, ar klientinje pusje — java). Na, gal kelet kart ltesn,
> nei C kalba realizuota, taiau visumoje turbt bt aara eere.

> [...]

Taigi jei kazka galeciau dabar toje senienoje keisti, tai tikrai taip nepalikciau, esme, kad bandoma kazka prie tos senos sistemos "prijungti" ir ten keisti nieko nenorima.
Ish kitos puses kadangi tai tik bandymai, tai ir nesinori daug investuoti, todel jieshkau paprasciausio sprendimo (nieko neprograminant taip sakant, nes ish esmes ne programeris ir esu).

Vat dabar dar kilo ideja pabadyti koki nors kito gamintojo Interbeiso JDBC draiveri, gal kas turi kokios patirties?

N. M.

---
Narsyk anonimiskai http://get-proxy.com/