Tema: Re: Klausimas apie JAVA
Autorius: Laimis
Data: 2011-03-20 19:50:25
Nerijus rašė:

> Taigi jei kazka galeciau dabar toje senienoje keisti, tai tikrai taip
> nepalikciau, esme, kad bandoma kazka prie tos senos sistemos
> "prijungti" ir ten keisti nieko nenorima. Ish kitos puses kadangi tai
> tik bandymai, tai ir nesinori daug investuoti, todel jieshkau
> paprasciausio sprendimo (nieko neprograminant taip sakant, nes ish
> esmes ne programeris ir esu).
>
> Vat dabar dar kilo ideja pabadyti koki nors kito gamintojo Interbeiso
> JDBC draiveri, gal kas turi kokios patirties?

O ko iš to kito tikėtumeisi? Kad jis automagiškai konversiją darytų, ar,
kad apskritai turėtų tokią galimybę?
Kita vertus, kai kas čia man dar neaišku:

 > s1 = new String(str1.getBytes("ISO8859_13"), "ISO8859_1");
 > return s1;

kas įrašoma į failą? (attachment'o norėtųsi, kai string'ai turi bent
keletą įvairių lietuviškų raidžių):

File f = new File("out.txt");
FileWriter out = new FileWriter(f);

out.write(s1 + "\n");
out.write(str1 + "\n");
out.close();

Kokios koduotės yra XML dokument duomenys?
Ir kas įrašoma į DB? Ar tikrai duomenys DB lentelėje yra ISO-8859-13
koduotės?