Tema: Re: Rekomenduokite asp.net, ms SQL literaturos
Autorius: klevoLapas
Data: 2010-02-21 08:59:24
> Saugumas - na ir kas kad nemato? Jeigu gali duomenis gauti pagal SP ir
> pagal select, tai koks skirtumas? jis juos bet kuriuo atveju gaus. Tas
> pats su trynimu, jeigu yra SP trynimui, exec, ir duomenų nebėra tiek
> žinių.

Tai tokiu poziuriu vadovaujantis enkapsuliacija objektiniame programavime
taip pat nieko verta? Cia ne tu trini ka nori, o tik tai ka as leidziu, kas
ten zino koks mechanizmas yra kvieciant trinimo ar atnaujinimo procedura,
gal as isvis nieko netrinu, o gal backupinu ar dar ka darau ir t.t.. Arba
kas ten zino ka as realiai selectinu is duomenu bazes, gal ten keletas viewu
sluoksniu. O su visais ORM ne tik kad db struktura kaip ant delno, bet ir
tiesiogiai ka noriu ta ir darau.

> Testavimas - paprastesnis lyginant su kuo? Plain įkaltais CRUD
> sakiniaisi - galbūt. Bet jeigu yra normalus ORM ir užkurtas unit testai
> reikiamiems metodams, bei viskas abstraktu, testuojasi ne ką ne sunkiau)

Cia turbut jau priklauso nuo imones specifikos, mazesnems gal ir netaip
svarbu. Taciau jei testavimo procedura labai griezta ir konkreciai
apibrezta, tai po ORM ar selecto is kodo perrasymo teks praeiti visa
testavimo cikla is pat pradziu.

>Nesutinku nei su vienu iš argumentų

Na jei del kitu dar galima gincytis, tai del trafiko manau negali but jokiu
kontraargumentu.

P.S. Viskas ka cia pasakiau daugiau is imones kurioje dirbu virsaus
iskiepyta man i galva, anksciau irgi zavejausi linq ar hibernate :)