Tema: Re: Rekomenduokite asp.net, ms SQL literaturos
Autorius: Arvydas
Data: 2010-02-18 12:37:52
Rekomenduoju nepasiriboti vien MSSQL, o geriau pasidomėti kas yra ORM ir
su kuo jis valgomas. Tada nebeteks prasmės kokioj RDBMS duomenys bus
saugomi. Stored procedures man iki šiol šiurpą varo dėl menko
maintainability ir sudėtingo proceso sinchronizuojant development ir
production duomenų bazes.

Arvydas
www.arvydas.net