Tema: Re: Rekomenduokite asp.net, ms SQL literaturos
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-02-18 11:35:04
    Su senesniais SQL prie instaliacijos eidavo SQL Books online, bent jau prie MSSQL 2005 Express pas save instaliacijoj nematau, tai budavo tiesiog viens is start meniu shortcutu ir pasileisdavo pakankamai geras helpas, o taip viska mokintis nezinau ar yra prasmes, dar aisku klausimas ant kiek advanced reikia, as va ilga laika dirbau su MSSQL 2000 ir zemesniais standartais, daznai bet ka sukurt to pakako, bet va nesenai sumines ataskaitas traukiant atradau kad nuo MSSQL 2005 supportinamos PIVOT uzklausos man idealiai tinka, taip pat perjungus DB i ta compatibility rezima islindo bedos uzklausose su unionais, na bet tai buvo is esmes ne iki galo korektiskas SQL kuris MSSQL 2000 compatibility rezime budavo ne klaida.

    Siaip tai geriausia googlas jei ieskant konkreciai kazko, jei ne tai kazkokiu knygu gal ieskotis, geriausia kai kazkur dirbi ir jau yra kokia nors gatava sistema kuri tobulinama mokintis ant jos.