Tema: Re: Rekomenduokite asp.net, ms SQL literaturos
Autorius: Arvydas
Data: 2010-02-18 17:48:09
Tai niekas ir nesako, kad ORM tinka absoliučiai visom situacijom, bet
99% atvejų jis smarkiai palengvina duomenų saugojimą, validavimą ir kitą
CRUD briedą. Kiekvienas padorus ORM turi galimybes gauti duomenis pagal
savo sulipdytą SQL užklausą.

Gal aš čia mažai patyręs, bet man kažkaip atrodo, kad imti duomenis iš
DB naudojantis Cartesian product yra labai neefektyvu, kai yra visam tam
sukurti JOIN'ai ir subselectai. Turiu čia priešistoriniam projekte prie
kurio dirbu keletą ataskaitų generuojamų naudojantis Cartesian product,
tai velnias žino iš viso kam panaudota: nei normaliai atsižvelgiama į DB
struktūrą, nei po to lengva maintaininti.

Arvydas
www.arvydas.net