Tema: Re: KLaipedos krastas
Autorius: MRT
Data: 2018-02-21 14:19:53

+

> sakykim pirmasis rusiškas mini kompiuteris "Elektronika", kainavo apie  80.000 rub, kai piliečių vidurkis buvo tik apie 80
> rub/mėn.

= kam eiliniam runkeliam su 80rub/men reikalingas kompas,
nu toks priboras, kuris atitinka 1000 men (~83 metu) alga?

Kompai reikalingi ne personaliniams reikalams, o kosmosams ir karinei pramonei.
Liaudis turi art, kalt, pjaut, statyt tiltus, paraduose veliavytem mojuot ir pan.

PS. as ne is Ginto xebros.. t.y. jei netyciom pagalvosi, kad CCCP man sirdyje..