Tema: Re: KLaipedos krastas
Autorius: vytra
Data: 2018-02-21 14:09:28
On Wed, 21 Feb 2018 13:54:34 +0200, MRT <martynas@fastlink.lt> wrote:

> Taigi jau buvo
> https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_ZX_Spectrum_clones#Moskva
> https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_ZX_Spectrum_clones#Santaka_002

Čia ne ta istorija, iš tiesų buvo "po grindinės" gamyklėlės,
kurios klonavo vaikiškus buitinius žaidybinius "Spektrum", vadino lygtai
"Santaka"..
pardavinėjo kažkur po 300rub.

Aš kalbu apie normalų Personalinį, nebrangų kompą, kurį ne klonavo, o
suprojektavo,
norėjo oficialiai įdiegti į gamybą. Kažką panašaus vėliau padarė
ir patys rusai, tik jie tuos kompiuterius orientavo kaip "kolektyviniam
naudojimui",

sakykim pirmasis rusiškas mini kompiuteris "Elektronika", kainavo apie
80.000 rub,
kai piliečių vidurkis buvo tik apie 80 rub/mėn.