Tema: Re: KLaipedos krastas
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2018-02-07 15:24:27
Tai atsakymo nebus?
Tai uz ka ten vokieciams dekingas esi? Kalbant apie ju Lietuvos okupacija karo metais

As gi pasakiau uz ka rusams jauciuosi dekingas ir uz ka pykstu ant ju. Pakartosiu, nes neperskaitai:

Pykstu uz: Uz istremtus i Sibira Lietuvos zmones, kurie paskui buvo reabilituoti, kaip nekalti

Dekingas: uz Vilniu ir prie Lietuvos prijungta Klaipedos krasta

Tai vis myksi ar aiskiai pasakysi : Tai uz ka ten okupantams vokieciams dekingas esi? (kalbant apie 1941-1945)