Tema: Re: KLaipedos krastas
Autorius: RD
Data: 2018-02-06 13:26:41
On 2018.02.06 12:28, Gintas wrote:
> rusai istreme dvigubai maziau , nei vokieciai nuzude, o tamstai vis nedaeina.

Man daeina. Bet man daeina kad Lietuva nukentejo nuo Rusijos okupacijos
smarkiau negu Vokieciu . Ir ta žala ne šitais skaičiais matuojama

> Lietuvos vyriausias kariuomenes vadas prase, kad Lietuva butu priimta i SSSR, paskui sekmingai dirbo Maskvoje
Andrejus Vlasovas buvo laikomas vienu iš sumaniausiu TSRS armijos
generolu, bet kažkodėl kariavo Vokiečiu pusėje ?
Jis turbut labai gerbiamas zmogus Rusijoje,  kaip ir Vitkauskas Lietuvoje ?

> Per tuos metus (okupacijos) Lietuvoje buvo nutiesti keliai, pastatytos gamyklos, atkurtas zemes ukis, AE.
Ir kodel manai kad viso to Lietuva nebutu pasistacius pati ?  AE zinoma
nebutu, bet ji ir nebuvo statoma tik Lietuvai

  Tuo tarpu vokieciai bombardavo vien ir sprogdino.

Jei taip paskaiciuoti kuri puse kiek sugriove  per II pasaulini kara
Lietuvoje, manau skaiciai butu panasus

> Tad vokieciai vs rusai? Kas daugiau piktadarybiu Lietuvai padare tamstos nuomone?