Tema: Re: Krasto apsaugai -tiek , kiek reikalauja
Autorius: MRT
Data: 2017-09-22 00:46:25
> Daug teksto, o esme?

Esme ta, kad nebutina kelt baltos (gynybos) veliavos,
jei visur prastoka ir nesiekia EU levelio..
50metu deficitas/susiveikt/kysiai, o dabar per kelis
metus, na OK per 26 metus taip imt ir masiskai mest sita reikala.

> Pensijos mazos, nes mazai joms skiriama is biudzeto.

Pensijos mokamos is SoDros biudzeto - surenka-atiduoda..
Pretenduoji i valstybes biudzeta, bet reforma tik pakeliui.

> Todel pensininkai laikosi isikibe savo darbo.

Nebutinai.. ir kitas dalykas, kad daug jo ir neturi.

> Tai paaiskina pastebejimus, kad sumazejus gyventoju skaiciui, dirbanciuju baveik nesumazejo. Mat dirba pensininkai.

suabejociau del "beveik" santykio su sumazejimu.
ir tuo labiau, kad statistika pensininkai didina,
taciau neatmeskim ir to.. juk anksciau buvo, kad dirbanciam
pensininkui prikirpdavo alga, neapsimokejo dirbt..
Sita reikala berods sutvarke, kad gauni visa pensija + algele.

> Jaunimas-nesulauke kol koks pensininkas nuo savo kedes nuvirs, dumia i kitus krastus.

Taip taip.. del pensijos jaunimas varo..
tu tikrai dabartinio jaunimo poreikius taip supranti?

> Tuo tarpu biuzetas eikvojamas panikai skatinti, ginkluotis ir po miskus begiot.

Yra, kas tryzniuoja, bet cia labiau tie, kurie tiki, jei kremliui
buckio subinen nesiunti, tai realiu sankciju gali sulaukt..
Krymas labai panika kele? Pats zaliukus prisisauke su ginklavimusi?

> Na dar brangesnems dujoms pirkti ar elektrai (busim isdidus nesaugiu kWh nepirksim!)

Del kWh gal EU padekomim, uz IAE uzdarymo salygu iskelima.
Del VAE galim zaliems runkeliams suagituotiems padekot.
Laivukui politines valios pakako, atplauke neatsiklauses.
Neft, gaz, kamaz .. vsio u nas kartais parodo, kak tam vsio..
Nors is kitos puses - ir cia ne tik gazprom'as kaltas..
Reikia prisiminti globalias naftos kainas..

Ir kurioj vietoj ta "perkam brangius kWh"?
http://www.eso.lt/lt/namams/elektra/tarifai-kainos-atsiskaitymas-ir-skolos/kas-sudaro-elektros-kaina.html
Isigijimo kaina 3,678ct is 11ct (t.y. 33%)
Jei isigijimo kaina butu 1,678ct, tai kokia gausis galutine kaina?

> Lietuvos skola, buvusi paskritas nulis-dabar pasieke 17 bene mlrd eur skaiciu.

pas visus buvo 0 kazkada.

> Nejauku sakyt, kiek uz tokia suma stadionu ar vaiku darzeliu pastytumeme.

taigi ju nereikia, nebelieka gyventoju, kam pensininkui tie darzeliai?
tarybiniais laikais buvo daugiau gyventoju ir kazkaip tilpdavo..

> Nejauku zinot, kad tokiai skola VIEN ADMINSTRUOT (nicnieko negrazinant-vien administruoti)
 >isleidziama 600mln Eur. O cia esantys glusiai sako, kad reikia dar
skolintis :)

Palukanos/administravimas ir mane knisa.
Ypac tie "sandoriai", kur dideli % uz mazas palukanas
kartais i tema, ypac, jei skola islaidoms mazint, o ne padidint.

> P.S taip, netgi pensininkai bega, nes sunku darosi isgyvent. Kas svekesnis-bega namu uzsinieciams tvarkyt. Kas maziau pajegus-priziuri dukros vaikus, o mat toji jam atiduoda tuos pingus, kuriuos aukelei sumoketu.

Begt bega, bet ne taip masiskai.. juk pensininku skaicius auga..
Aisku pensijos gavimas visiskai nereiskia, kad pats
pensininkas nepabeges.. tik ne kiekvienas pensininkas kazka art,
dirbt ir pan. dar sugeba, ar yra norima tokiu.. kad ir papigiai.

> P.S.S Siauliuose lenkai, misijos dalyviai, vietineje parduotuve uz galvos susiima, kainas isvyde. Ka ten lenkai-amerikonai ir tiek nesuvokia, kaip mes tiek galime moket uz antrarusius produktus. O kad produktai antrarusiai-jau ne tik "Junkierius" bet ir Lietuvos tarnybos pripazista.  Pazangesni lietuviai , jau  daug daiktu perka is uzsienio.  Vadinasi LT biudzetas dar mazeja. TAD, KAS SU LIETUVA DAROSI?

Man kazkaip apsipratus su LT kainom, tai braliuku LV kainos erzina.
Net pries Karba protestuoti ne velnio ten ne pigiau,
jei ziuret i kainu diapozona.

> O glusiai grupse dziugauja. Sauguma, saugumas, saugumas-vis kartoja mantra.

Labai retai uzsuku.. nepastebejau, kad kazkas taip dziugautu..
O jei kariniais pajegumais dziaugtis - tai reikia mokytis is Korejos.
Va ten tai dziaugias.. o su LT BVP 2% dydziu kazin ko ten nenuveiksi..

PS. Ko tas Neilgas knisa mozgus su tais f.. them.. min 2% ir pan.
Blefuoja padla, o yra kas persiko.. ar kaip cia pasakius..