Tema: Re: Krasto apsaugai -tiek , kiek reikalauja
Autorius: Gintas
Data: 2017-09-21 21:47:00
Daug teksto, o esme?
Pensijos mazos, nes mazai joms skiriama is biudzeto. Todel pensininkai laikosi isikibe savo darbo. Tai paaiskina pastebejimus, kad sumazejus gyventoju skaiciui, dirbanciuju baveik nesumazejo. Mat dirba pensininkai. Jaunimas-nesulauke kol koks pensininkas nuo savo kedes nuvirs, dumia i kitus krastus. Tuo tarpu biuzetas eikvojamas panikai skatinti, ginkluotis ir po miskus begiot. Na dar brangesnems dujoms pirkti ar elektrai (busim isdidus nesaugiu kWh nepirksim!) Lietuvos skola, buvusi paskritas nulis-dabar pasieke 17 bene mlrd eur skaiciu. Nejauku sakyt, kiek uz tokia suma stadionu ar vaiku darzeliu pastytumeme. Nejauku zinot, kad tokiai skola VIEN ADMINSTRUOT (nicnieko negrazinant-vien administruoti) isleidziama 600mln Eur. O cia esantys glusiai sako, kad reikia dar skolintis :)

P.S taip, netgi pensininkai bega, nes sunku darosi isgyvent. Kas svekesnis-bega namu uzsinieciams tvarkyt. Kas maziau pajegus-priziuri dukros vaikus, o mat toji jam atiduoda tuos pingus, kuriuos aukelei sumoketu.

P.S.S Siauliuose lenkai, misijos dalyviai, vietineje parduotuve uz galvos susiima, kainas isvyde. Ka ten lenkai-amerikonai ir tiek nesuvokia, kaip mes tiek galime moket uz antrarusius produktus. O kad produktai antrarusiai-jau ne tik "Junkierius" bet ir Lietuvos tarnybos pripazista.  Pazangesni lietuviai , jau  daug daiktu perka is uzsienio.  Vadinasi LT biudzetas dar mazeja. TAD, KAS SU LIETUVA DAROSI?
O glusiai grupse dziugauja. Sauguma, saugumas, saugumas-vis kartoja mantra.