Tema: Re: Krasto apsaugai -tiek , kiek reikalauja
Autorius: MRT
Data: 2017-09-21 18:30:05
> Taip, geris neskuba ateiti,. Taciau skirt daugiau krasto apsaugai (procentaliai) , nei kad Vokietijoje skiriama-puikiai spejama.
> Ka ten Vokietija-tik 5 salys skiria Nato tuos 2 proc. Pensininkui vaistams neuztenka (kurie irgi kazkodel brangesni nei svetur),
> taciau kariuomenei skiriama daugiau nei pazangus vokieciai skiria. Garsiai saukiam-saugumas. O, kad greit gali nelikt ka saugot,
> ar pamastoma? Nelabs berods rase-paskutinis iseinantis isjungs sviesa :)

As supratau, kad tau priimtina palikt pensijoms tuos 7%,
bet gynybai skirti 0%, na gerai 0,1% (kazka skirt reikia), tada su
likusiais 7+1,9=8,9% galima butu padaryt, ar siaip acto uzpirkt ir isgarint..
Nes musu tankai ir taip geri, o ir kiekis einant 1:1 neturi itakos, jei ir 10 kartu pasipildysim.

Taip, skirkim pensijoms 7% -> 14%, bus visiems dvigubai..
Vidutine pensija vargani 287,82 pataps pusėtinais 575,64 Eur,
o minimalke 335Eur i letena (uz juos kazkaip bastytis i darba reik,
treningus rimtesnius nusipirkt, juk ne i kaima savo malonumui bulbas ravet eini).

Asmeniskai as noreciau, kad Miss US, ar kokios kitos Miss frazes
issipildytu, butu tas worldpysas ir NATO & UFO sakytu gana ir 0,1%.
O kai buvau jaunas malakasosas, tai galvojau, kad gal koki Karaliauciu
turesim, gal atiduos, nes kazkaip nesujungta gaunasi ant zemelapio..

PS. Dėl "o, kad greit gali nelikt ka saugot, ar pamastoma?"
Tikrai pensininkai masiskai bega is LT del mazu pensiju?..

Ir lasas juodo jumoro - kai pensininkui vaistams neuztenka, tai sitas reikalas
turi tiesiogines itakos terminui, kiek dar kartu jam pensija pervest reikes..
Tik tiek, kad aukstos kainos, tai ne pensininkams trucint proteguojamos,
o lobistai farmacininkai i visus visus aplinkinius savo iltis giliai suleide..