Tema: Re: Krasto apsaugai -tiek , kiek reikalauja
Autorius: Grzegorz Brze^Hęczyszczykiewicz
Data: 2017-09-20 23:06:40
2017-09-20 20:32, MRT rašė:

> Isvados - man nepatinka .. bet iki pensijos dar toloka..
> plius siek tiek naiviai vis vien tikiu LT progresu..
> Ir ne tuo, kad is BVP imt pensijos+gynyba = 7% + 2%
> ir perskirstyt i 9% + 0%. Ir bus zeba.

Bismarko modelis veikia tuomet, kai pensija mokama santykinai nedideliai
populiacijos daliai.

Pas mus irgi skelbė reformą, tik kad kišenėms atšalus numuilino jos
esmę. 2 ir 3 pakopos fondai realiai nukrautų SODRa ir tuomet būtų galima
didinti bazinę pensiją. Bet aš to nesulausksiu.
;)
--
Bre^Hze^Hęz^Hczyski^H^Hzczykiewics^Hz