Tema: Re: JAV vizos
Autorius: nelabs
Data: 2017-08-25 19:36:49
jei esi istumtas i sajunga, turi su visais kartu "sokti i sulini".
nesvarbu, kad rusams px, kai kurie net didziuojasi gave sankciju is
"burzuju" - viena moteriske komentavo, kad pagaliau pasijutusi kaip CCCP,
nes aplink vieni priesai ir sankcijos. Kuo didesne izoliacija, tuo musu
sv. reikalas teisesnis.
Lietuvai nereiketu pulti pirma garvezio, patyleti, kai didesni santykius
aiskinasi. Grybozinei ne subinej ne galvoj tokios plonybes.
Sankcijos niekis, palyginus su tuo, kiek kartu jau ekonomiskai-
strategiskai sau i kojeles shaudyta. Bet dar didesnis nuostolis yra protu
apkakojimas ir demokratijos imitacija, kai jos seniai jau neber...
Toks nedidelis pvz. - kaip Kauno valdzia pakapojo medelius, o dabar, tik
po to, kai net isizeides Kuprevicius pasake nutrauksias menine veikla,
jau politiskai praregejo, kad galima ir nekirsti, ane, oho ???
Apie nauda-nenauda visa tai.

Ignas <ignas@example.lt> ra?e news:onokcb$9it$1@trimpas.omnitel.net: