Tema: Re: JAV vizos
Autorius: Audrys
Data: 2017-08-24 11:18:59
kalejimas realizuoja valstybes vidaus istatymus taip kad tarpvalstybiniu
santykiu iliustracijai netinka.

ir jau tvarteliniui protelis perkaito, praskydo ir prasidejo pezalai apie
mano liudesi ir sumisima vien nuo to, kad kazkoks ozhiukas ignas parase
atsakyma. I cirka eitum dirbt klounu....

"Ignas"  wrote in message

:)) kalejimas gal ir netinka valstybei baust, bet analogija ir
sankcijos, kaip kalejimo atitikmuo, tarpvalstybiniuose santykiuose labai
dar ir kaip tinka. tiesiog jaucias liudesys ir sumisimas tamstos, gavus
atsakyma. :))