Tema: Re: JAV vizos
Autorius: Gintas
Data: 2017-08-23 20:53:19
Normalizuot santykius su kaimynais. Lai gyvena pas save kaip jie nori, su kokia nori asfalto kokybe ar Uazikais. As va nesuprantu-kuom tie rusai vis cia esanciu linksniuojami? Isvadavo nuo vokieciu, bet okupavo? Lietuva uzpuolę vokieciai-dabar musu draugai, tad normalu , kad jiems i snuki dave ruskiai-musu priesai. Nu, tebunei priesai. Nesibuciuokim su jais. Bet kuom sankcijos Rusijai, uz kurias Lietuvos valdzia kelia rankas, naudingos Lietuvai? Ar matei pieno produktu kainas? Zuvies? Kodel atgavus nepriklausomybe lietuviai strimgalviais eme begt is Lietuvos? Jau si pusmeti 30 tukst pasiplove, tad jei tempai nesumazes-per metus 60 tukst gausis.
 Sudetinga diskutuot, kai net statistikos departamento skaiciu nesugebat matyt..... Nyksta Lietuva, biudzetas nesurenkamas, ES ismokos tuoj baisis, kariuomene paprase dar daugiau, skolai vien administruoti atiduodame kasmet po 600mln. Suvoki skaiciu? Nutuoki kiek galima uz šia suma pastatyt ir statybininku idarbinti, kurie savo ruožtu sumokes pelno mokesti ir dar PVM?
 Man regis, kad cia esantys Lietuvos patriotai ir yra vatiniai. Krystauja jie is dziaugsmo, stebedami kaip skandinama Lietuva.