Tema: Re: JAV vizos
Autorius: Ignas
Data: 2017-08-25 10:16:22
gerai, kitas pavyzdys: uzpuolama gatvej moteris plesiko, praeiviui ja
gint nauda yra? materialines naudos, jei jis nukenksmines uzpuolika pats
neuzpuls moters ar neapsvarins pacio nukenksminto uzpuoliko, nera. bet,
kaskart praeiviams nukenksminus uzpuolikus, galima tiketis uzpuolimu
mazejimo ar net isnykimo. nauda?
p.s. jei dar dabar nesupratai, tai i mane nebesikreipk, kreipkis i
gydytojus :)