Tema: Re: Lietuvos kariskiai Sirijoje
Autorius: nelabs
Data: 2017-08-22 16:52:51
vadinasi yra teiseta vieniems rezimams versti kitus, nes kas turi jega,
turi ir teise.
kodel geris visada nugali ? nes nugalejes blogis save pasivadina geriu,
elementaru.
o jei kimui uzklius japai pagal ta pati neformalu algoritma - juk galima,
nes kitiems buvo galima uzmesti pora bombu A ?
kai nebuvo aisku, kas virsininkas, lietuvisai buciavo i subines paeiliui
tai hitleriui, tai stalinui. Adamkus tarnavo fiurerio armijoje, tepe
slides, tarnavo yankee doodlams, pagarsejo kaip pazangus iseivis, is
bedos desiniuju buvo istumtas i prezikus, kabino medalionus sadekovui ir
borisovui, apsimete neziniuku, Mazeikiu naftos uzgrobimo aferoje, dabar
va sedi kaip autoritetas.
tokia yra istorija, prisitaikymo ir susitaikymo, smulkiu pinigeliu
likimas, ir nereikia pustis iki juodosios juros, ziurek, kad arkliai
paskutiniai neissibegiotu, nebeliks muziku ponams sherti.