Tema: Re: Lietuvos kariskiai Sirijoje
Autorius: nelabs
Data: 2017-08-22 14:43:58
gam gilus pastebejimas, tarp kitko.
ziurinti i tomo to-mistika, logika yra tame, kad formalus pozymiai neturi
reiksmes tada, kai kai mes nenorime tos reiksmes suteikti ir atvirksciai.
istatytas perversmo budu yra geras, nes taip privaloma galvoti, tokia
oficiali teorija. gi isrinktas yra kaip ir neisrinktas, shudas
shudziausias, jei daro ne ta, ka mano nuomone turetu.
zmogaus esmes trivialumai nuo hamurabio laiku nesikeicia, ka jau tas
jezus kristus, komunizmas ar demokratija
karoce ble, isikertat, mylistos, ar jusump daejo mano Zodziai ?
che che che