Tema: Re: Lietuvos kariskiai Sirijoje
Autorius: Tomas
Data: 2017-08-22 15:14:53
Ka reishkia galvojame, kad formalus pozhymiai blablabla. Niekam tas asadas nekliuvo, kol daugmazh normaliai ejo prezidento pareigas, o ne isijaute i Karaliaus Saules role, kuris dosnia ranka gali bausti ar duoti meduoli savo nuoziura. Tas pats ir su janukovicium - jei esi prezidentas, dar nereishkia, jog tau suteiktos galios savintis valstybes turta, imti kyshius ir sukti varkes savo nuozhiura - esi ne valstybes savininkas, o zhmoniu tarnas. Gintas tuo tarpu bando manipuliuot shiaip jau nereikshmingais terminais, det akcenta ant formaliu pozhymiu svarbos. Pavadinkim shuda auksu ir tai matote bus auksas. Jeigu taip, tai grybauskaite turi pilna teise nuo rytojaus sukisht po velena visus vatnykus, ir ji bus teisi, nes taigi prezidente. Ir jos negalima stabdyti, nes jei jau ishrinkta, tai tegu tvarkosi iki kadencijos pabaigos.

"nelabs" <netikekit@ne.lt> wrote in message news:onh5du$lmi$1@trimpas.omnitel.net...
> gam gilus pastebejimas, tarp kitko.
> ziurinti i tomo to-mistika, logika yra tame, kad formalus pozymiai neturi
> reiksmes tada, kai kai mes nenorime tos reiksmes suteikti ir atvirksciai.
> istatytas perversmo budu yra geras, nes taip privaloma galvoti, tokia
> oficiali teorija. gi isrinktas yra kaip ir neisrinktas, shudas
> shudziausias, jei daro ne ta, ka mano nuomone turetu.
> zmogaus esmes trivialumai nuo hamurabio laiku nesikeicia, ka jau tas
> jezus kristus, komunizmas ar demokratija
> karoce ble, isikertat, mylistos, ar jusump daejo mano Zodziai ?
> [...]
>>> ia-sviesa-i-kova-su-islamo-valstybe-stos-lietuvos-specialiosios-pajego