Tema: Re: Lietuvos kariskiai Sirijoje
Autorius: Tomas
Data: 2017-08-22 13:15:49
Ar ish kalabibishkio darbo reikalais ishsikrauste i shiaulius skaitosi, kad palieka tevyne?
Ar Grybauskaites persekiojami ir zhudomi lietuviai sprunka i Latvija? Ne? Tai koks ryshys tarp Sirijos ir Lietuvos?
Asadui per keliolika metu ishzhudzius opozicija dabar patogu daryti rinkimu farsa.
Lygiai taip pat atrodytu, jei tu 2014-ais su buriu ginkluotu vatmyku shturmu paimtumet Regitra, atsispausdintumet bei duombazej uzhregistruotumet sau vairuotoju pazhymejimus ir dabar puikuotumetes, atseit turit legalius vairuotojo pazhymejimus ir vairuojat legaliai.
Ryshys tarp Hitlerio ir Asado yra toks, kad tamsta megsti smurtaujancius valdovus, zhudancius savo shalies piliecius. Tau patinka Asadas, dujomis nuodijes savo tautiecius, tai garantuotai ir Hitleris, daugybei zhydishkos kilmes Vokietijos pilieciu daves pauostyti ZykloneB.
O koks ryshis Lietuvos karishkiu tavo subjecte su Teisetu Prezidentu Sirijoje, kai Sirija tokio neturi?