Tema: Re: "Prie ruskio buvo geriau"
Autorius: kazanov
Data: 2017-08-02 10:16:10
atsimenu ta sviesto gabala, gal buvau per mazas, tai atrodydavo ispudingai. Sakyciau 5-10kg gabalas. Kiekviename rajone buvo po pienine ir spirtzavoda, tai sviesto netrukdavo. Tas pats su keksu ir kovrizhke - praktiskai nedingdavo is namu. Is kekso tik razinas krapstydavome. Aisku po 90tu viskas uzsirauke.

Gintas wrote:

> kuriame mano sakinyje izvelgei fantazija? Kalbek konkreciau.

>>> sverdavo.

>>> pirkdavo.

>>> apkepinti. Pabandyk dabartine pakepinti-susiraito ir smirdi it plastmase

>>> news:olnnam$mm9$1@trimpas.omnitel.net...