Tema: Re: "Prie ruskio buvo geriau"
Autorius: Audrys
Data: 2017-08-01 20:01:39
sprendziant pagal tai koks tu durnius, tavo tevai irgi durni - todel jiem ir
buvo sunku.

"Gediminas"  wrote in message news:olq565$jhk$1@trimpas.omnitel.net...

Gal ir nesvarbu, bet kai kuriu tautybiu atstovams savo laiku gyvenimas
budavo lengesnis nei tikriems lietuviams. Vat papasakotum uz kokius
nuopelnus tavo tevam buvo lengva gyvent, nereiktu cia mum speliot. Nes
kitu tevai nepaiso tos santvarkos rozinem spalvom.