Tema: Re: "Prie ruskio buvo geriau"
Autorius: Lapinas
Data: 2017-07-31 21:58:07
O ką girdėjai apie tuos, kas mieste gyveno?
Buvo mėsos šaldytuvuose po 2 rublius, kai visi žinojo, kad tokia mėsa
kainuoja 1,2 rublio. Ir neimdavo.
Koldūnus irgi reikdavo mokėt pirkt: pakratyt, paspaudyt.... Nes parsineši, o
ten stačiakampė kaladėlė. Gali verst puodan, bet ištrauksi iš miltino
vandens tik kniedlikus ir tešlos snarglius.

Pastebiu, kad to laikotarpio absurdiškumo nematė vaikai, su užnugariu kaime
ir skleroznikai seniai, kuriems, skirtingai nuo dabar, tada dar stovėdavo ir
kas nors duodavo.