Tema: Re: "Prie ruskio buvo geriau"
Autorius: Ignas
Data: 2017-08-01 16:25:01
na jei darbo keitimas kazkoks gerumo bruozas, tai gal ir slunkiai (o nuo
keliu darbu pakeitimo reiskia "n"?), bet nebuvo nei spekuliantai,
giminiu "siltose vietose" neturejo, ne didmiesti gyvenom, tai ir del
mesos reikejo eilese pastovet, ir patiems augintis viska teko, ir
putiofkem nelijo, ir masinai paskyros nespejom sulaukt, ir ledu, jei
daugiau pamoku budavo, nebelikdavo...