Tema: Re: Sankcijos
Autorius: Audrys
Data: 2017-06-29 23:22:43
isrinktas prezidentas yra teisetas ir automatu savo veiksmais tenkina
lukescius. Prezidento nuvertimo procedura nekonstitucine. Buvo balsavimas,
kad netenkina daugumos?

"Tomas"  wrote in message news:oj2t05$h7v$1@trimpas.omnitel.net...

Jei neprotestavo, nereishke prieshingos nuomones - su ta sutartim viskas
gerai, tuomet ir ner ko burbulus leisti. O shtai janukas sumaste
nepasirashyt ukrainos zhmonems reikalingos ir priimtinos sutarties - sukilo
zhmones, ishmete shuda i meshlyna. Prezidentas shiaip privalo rinkeju
lukescius tenkint, o ne savo. Nepasiirashe del to, kad putinas kazka jam
pakuzhdejo? Nu ir kas jis po to, koks ir kieno jis prezidentas? Putino
pasubiniokas, ten jam ir vieta.