Tema: Re: Sankcijos
Autorius: Audrys
Data: 2017-06-25 16:03:47
"Ten laisvos prekybos sutartis viso labo, ji kazhkuo grese Ukrainai?"

Tau vel per sunku aprept paveiksliuka ....... Priezasciu, kodel nesirase ,
pagal tave, tik todel kad durnelis?  O priezastis, kad rusija
neapsipatenkinus, kad per ukrus i rusija be muito plustels prekes, butu is
karto po sutarties uzdarius siena su ukrais. Ukrai prarade tokia rinka is
karto solkinedami atsiduria .... nesakysiu kur, tu susinervinsi.
Ir kuom, beje, laisvos prekybos sutatis apribotu korupcija? Mastyk nors kiek
pries pezedamas rastu .....

"ish ES atkato nepaimsi" - o cia tai ju tu juokini visai. Lietuvoj gal
nepaima?!

"Tomas"  wrote in message news:oio7n2$vc0$1@trimpas.omnitel.net...

DEL EUROPOS SAJUNGOS, ohoho kaip stipriai skelei. Kokio bieso janukovicius
voliojo ta sutarti kelis metus, kaip durnelis? Galejo ish karto pasakyti
"Ne". Nebutu nei vilniaus, nei parteinos, nei kipisho. Bet ne, norejo ir
rybku sjiest', ir nachuj siest'. Atvaziavo, pasismauke lyg pirmakart sutarti
matydamas ir nuvare pas volodia derint asmeninio bizniuko. Ten laisvos
prekybos sutartis viso labo, ji kazhkuo grese Ukrainai? Janukoviciui tai
jo - ish ES atkato nepaimsi, tektu korupcija mazhint, o rusishka utele
megsta drumsta vandeni.