Tema: Re: Sankcijos
Autorius: Audrys
Data: 2017-06-29 14:00:06
nu papasakok, kaip svarscikas milijonus susikrove virindamas diena nakti :D
tai tavo pinigus,. kurie nemokesciai, galima vogt? originali teorija ......

"Tomas"  wrote in message news:oj2kfg$965$1@trimpas.omnitel.net...

Paimkim musu svarscika - na ne shventasis. Bet milijonus susikrove ne prie
lovio budamas, uz ka jam respektukas.
Tuo tarpu janukovicius - gyvenime nei vienos dienos nedirbo ne valdishko
darbo. Visa gyvenima sedejo tik valdishkose vadovaujanciose pareigose, ir
tie jo milijonai tik rodo, kokiais mastais voge. Uspaskicho pvz neina
kaltint, kad turtus pasivoge - pirko pardave sukosi, tiketina kad daug ka
dare neskaidriai, bet ne ish lovio tempe, ne mokesciu moketoju suneshtus
pinigus pasisavino.