Tema: Re: Sankcijos
Autorius: Audrys
Data: 2017-06-29 09:07:49
o tai ko paskutiniu momentu atsiradus uzsienio spaudimui pasirasyt, tik pyst
ir maidanas?

"Tomas"  wrote in message news:oj1c13$a3f$1@trimpas.omnitel.net...

Ne del to durnelis, kad nesirashe. Durnelis del to, kad pusantru metu
voliojo voliojo.... Ar matei, kad kada batona trupinciau ant lukashenkos,
arba fidelio castro? Nu nenori jie i ES - ok, ju valia, bet tai ir
nesismauko ,kaip tas nabagas.
O shiaip, ar per ta pusantru metu laikotarpi vyko ten kokios nors
eoroskeptiku protesto akcijos, antieuromaidanai ir pan? Ar buvo pozhymiu,
kad ukraina prieshinasi tai sutarciai?