Tema: Re: Amerikieciu raketos ir C400
Autorius: Laimis
Data: 2017-06-05 05:13:17

Bronco rašė:

> Apsidairyk aplink, ar matei dar bent pas vieną njusų dalyvį pgp
> signatūras? Ne? Galvoji, čia visi lameriai susirinko ir nežino,
> jog

Jei matysiu (kaip matau kituose mailing list'uose), tai tikrai neliūdėsi
u.
Taigi todėl ir naudoju, kad negalvoju, jog čia visi lameriai ir žinau,
kad yra bent vienas, kuris nepatingėjo susidiegti enigmail'o plugin'ą
(tai išlaisvins tave nuo kringelių košmaro; gal net dalinai toks ir
yra mano tikslas), vietoje moralizavimo ir bandymo atvesti į news'ų
etiketo kelią :-)

> Signatūros turi prasmę tik tada, kai kas nors jas automatiškai
> tikrina,

Signatūros turi prasmę visada, kai bet kas, kada panorėjęs gali
patikrinti. Šiandien leidi putas, rytoj (susidiegęs enigmail'ą) apie
tai pamirši. :-)

> dauginasi kaip triušiai pavasarį. Būtent todėl njusų etiketas
> reikalauja išjungti visus antivirusų, pgp ir kitos fignios
> spaminimą ir signatūrų klijavimą.

Pasuok, prašau, dar apie news'ų etiketą ir spam'inimą, ypač šio grupso
kontekste... :-)

> Ar čia pats tikrinsi ar tu pats rašei postą? :) Nes visiems kitiems
> tai iki lemputės tavo signatūra. Bet kuris trolis pasiims tavo
> niką,

Kaip matau, tai nelabai iki lemputės... :-)

> Kitaip sakant, planuoji dėti ant njusų taisyklių skersą, nes tau
> taip norisi. Šaunu. Bet tada kiti dės tą patį reikalą ant tavo
> postų. Aš pvz. nelinkęs kalbėtis su nekultūringais žmonėmis, kurie
> privaro į postus 2/3 šiukšlių ir net nepriima kritikos ir
> nesitvarko.

Berods gana kultūringai paaiškinau priežastis, kodėl taip yra.
Pagrindinė priežastis, kodėl leidi putas — techninė. Vien dėl to
atsisakyti gpg man yra ne alternatyva, o tavo reikalavimas
ƒ„ƒƒƒƒƒsusitvarkyti“ ƒ(priversti mane nenaudoti gpg) tiesiog prašosi
pasiūlyti tau ƒapsilankyti Peru. :-)