Tema: Re: Amerikieciu raketos ir C400
Autorius: Bronco
Data: 2017-06-05 04:05:08
On 2017-06-05 02:41, Laimis wrote:
> Kai atsakysi į klausimą, kam jos apskritai reikalingos, tai taps
> aišku, kad nėra esminio skirtumo news'ai tai ar paštas.

Apsidairyk aplink, ar matei dar bent pas vieną njusų dalyvį pgp
signatūras? Ne? Galvoji, čia visi lameriai susirinko ir nežino, jog
pasaulyje egzistuoja toks nuostabus reikalas kaip PGP, gausiai
"apsaugantis" nuo niko vagystės?

Signatūros turi prasmę tik tada, kai kas nors jas automatiškai tikrina,
o dabar tavo signatūra yra tik papildomi KB ir papildomos šiukšlės
kiekviename poste, kurios su kiekvienu netvarkingu replajumi tik
dauginasi kaip triušiai pavasarį. Būtent todėl njusų etiketas reikalauja
išjungti visus antivirusų, pgp ir kitos fignios spaminimą ir signatūrų
klijavimą.

Ar čia pats tikrinsi ar tu pats rašei postą? :) Nes visiems kitiems tai
iki lemputės tavo signatūra. Bet kuris trolis pasiims tavo niką,
nukopins tą patį pgp kringelių rinkinį ir įdės, ir visiems atrodys 1:1
kaip tavo "originalus" postas. Vienintelis tu tik ir pasitikrinsi, ar
čia tu pats rašei :] Lyg pats neatskirtum savo paties postus be pgp
pagalbos...

> Bet
> paprastesnis atsakymas — aš taip noriu.

Kitaip sakant, planuoji dėti ant njusų taisyklių skersą, nes tau taip
norisi. Šaunu. Bet tada kiti dės tą patį reikalą ant tavo postų. Aš pvz.
nelinkęs kalbėtis su nekultūringais žmonėmis, kurie privaro į postus 2/3
šiukšlių ir net nepriima kritikos ir nesitvarko.