Tema: Re: Ukraina - puslapiu draudimas
Autorius: Bone Daddy <
Data: 2017-05-19 07:35:14
Plepalai, pasisemti iš tam tikros propagandos.
Visų pirma, jokio draudimo jungtis prie VK ir kt. nėra. Yra uždaryti kai
kurie keliai ir tiek.
  . O toliau ekvilibristika apie FB.
Beje, pas mus gert irgi neuždrausta, tik kai kam labai reikia parėkt, būktai
draudžia.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Aš, aš. Tik aš tikrai abejoju tokio draudimo nauda. Nes IMHO neveikaintys
daudimai yra blogiau nei jokie draudimai. Imkim televizija. OK - uzdraude
pas mus kai kuriuos trenktus rusu kanalus per kabeline. Basta - ju nebera. O
dabar prietam, kad pabando kazkas uzdrausti FB pas mus )tie pats valstieciai
del alkoholio reklamos). Ar tai pavyktu? Manau rezultatas butu priesingas -
naudotiju nesumazetu, o alkoholio reklamos ten smarkiai padaugetu.

"tomasz"  wrote in message news:ofkk7p$gds$1@trimpas.omnitel.net...

Linai, cia tu  ar ne tu? :)