Tema: Re: Ukraina - puslapiu draudimas
Autorius: Bronco
Data: 2017-05-18 15:06:19
On 2017-05-18 09:00, Linas Petkevičius wrote:
> Ok, konkretinu - sakykime nemaza paketa isigyja butent rusu verslininkas
> ar rusu valdzios valdomas fondas. Kaip tada?

Aš galiu tik pakartoti, jog akcijos, fondai ir bet kokie kiti
vertybiniai popieriai ir teisinės nuosavybės formos neturi visiškai
jokios įtakos šiam sprendimui. Pakanka žinoti KAS yra šie interneto
resursai ir KĄ jie daro. O užregistruoti ar net "parduoti" juos rusai
gali nors Tuvalu, esmės tai nekeičia.

Siūlau laisvalaikio paskaitymui kaip tik šia tema:

http://defence-line.org/2017/05/segodnya-samyj-luchshij-den-chast-1/#more-14371

http://defence-line.org/2017/05/segodnya-samyj-luchshij-den-chast-2/#more-14374

> Beje, del rusu blokavimo - jei gerai pamenu, tai pavyzdziui rusu
> pagrindinis torentu trekeris po blokavimo tik laimejo - nes nebereik del
> autoriniu teisiu parintis esant nelegalu.

Šita istorija nesidomėjau, bet manęs visiškai nestebina, jog bet koks
veiksmas ar neveikimas turi ne tik teigiamas, bet ir neigiamas pasekmes.

Kita vertus, jei užblokavus tuos resursus bus išgelbėta bent viena
Ukrainos kario gyvybė, to pilnai pakanka ir pofig visi šūkaliojimai apie
"žodžio laisvės pažeidimus".

Ypač, kavo by korova myčala, kai pačiame xuilostane užblokuota jau 71971
puslapis ir ten toli gražu ne visi susiję su vaikų apsauga nuo pedofilų
ir kazino.

https://techcrunch.com/2016/11/17/linkedin-is-now-officially-blocked-in-russia/