Tema: Re: Siek tiek skaiciu apie ta pati
Autorius: nekas
Data: 2017-04-20 14:20:36
Tai nesi Rusijos garbintojas ir Lietuvos niekintojas? Cia visi susidare
apie tave neteisinga ispudi?

Tai irodyk. Rasyk apie Lietuva teigiamus dalykus.

Niekas nesaukia, kad viskas gerai. Bet tu visada sauki tik, kad viskas
blogai. Tu ir apie save ir savo seima ar gimines visada taip? Atsistoji
pries veidrodi ir ziuri pasislykstejes, - va koks as bjaurus, durnas,
prasiskolines. Giminiu baliuose irgi taip elgiesi? Sakai - mes, debilai,
nieko nesugebam, net namo nusidazyt, va ziurekit tam bendrabutyje kur
gyvenom pries 20 metu visi, tai balkonus aptrupejusius zaliai nudaze. O
mes ka, dziaugiames cia savo namuku nedazytu, nera kuo dziaugtis! Ir
darbe taip pat, apie savo kolektyva, tikrai paciam blogiausiam dirbi.
Nebjauru dar paciam su savim gyvent?