Tema: Re: Siek tiek skaiciu apie ta pati
Autorius: Gintas
Data: 2017-04-18 10:55:37
Bandysi knist prota pensininkui, kad jo kalte del to, kad Lietuva privalėjo pirkt nepamatuotai didele pusle, isleist milijonus ginkluotei ir moket palukanas uz valstybes skola? O kad surinkt biudzeta, reik panaikint PVM lengvata sildymui, nors jau dabar tam pensininkui pensijos ziema nebeuztenka.

Ar nutuoki kiek Lietuvoje zmoniu gyvena ant skurdo ribos? Ogi baveik trecdalis! Kiek per Lietuva reik ismoket pasalpu, bo zmones neprasimaitina? Ir vistik atsiranda cia kvailiu, teigianciu, kad jau nuo seno sugebam mesa gaminti tokiais kiekiais, kad rusus matintadome. Gal ir maitindavome, tik kodel dabar patys neprasimaitinam?
O gal as cia pernelyg varginu tavo smegeneles to klausdamas?