Tema: Re: Siek tiek skaiciu apie ta pati
Autorius: Bone Daddy <
Data: 2017-04-16 20:59:33
nolite dare sanctum canibus, neque mittatis margaritas vestras ante porcos,
ne forte conculcent eas pedibus suis et conversi disrumpant vos

"Linas Petkevičius"  wrote in message

"Audrys"  wrote in message news:od05sp$395$1@trimpas.omnitel.net...

>kas "jis"? santykis? o jo gali nebuti?

Taip. Mano seima dabar turi biudzeta. Jis gali buti pliusinis ir minusinis.
Jei mano uzdirbtus pinigus atims kaimynas ir spres, kiek man palikti ant
makaronu su vandeniu - seimos biudzeto as neturesiu.

> ir jei jau taip sutvarkomas - tai ko 27 metus nesusitvarko?

Tvarko.

>kai per 27 metus visa laika importas didesnis uz eksporta ir skola isaugusi
>.

Kaip ir rasiau - nematau nieko blogo skolos augime, svarbu jos struktura.
Mano asmenine skola per paskutinius 20 metu isaugi kazkur milijona kartu,
imones - dar daugiau. Kolkas labai patenkintas.