Tema: Re: Siek tiek skaiciu apie ta pati
Autorius: Gintas
Data: 2017-04-16 14:04:07
Suprantu, kad gali ir nuotrauku is Afrikos idet, kaip ten prie vandens balos chebra isirikiavus. Bet tai kiek pateisins tai, kad tiek metu gyvenant nepriklausomybeje, darbscioji lietuviu tauta rikiuojasi eilemis prie labdaros tikslais duodamo duonos kasnio?

Kas nutiko? Negi vis tie rusai kalti, kad dalis lietuviu priversti dykai gaunamomis kruopomis misti?

Man nelabai svarbu kas buvo prie ruskio, geriau ziurim kas dabar toje Lietuvoje dedasi. O kas Brasilijoje dedasi, tamstai rupi? O kas dejosi rašytojos Zemaite gyvimo laikais tamstai rupi?

Deda jis mat nuotraukas kas prie ruso buvo pries 30m :) Nu idek Pilenu musio koki paveiksla ir pasidziaukim, kad prie ruso Siauliuose dviracius pradejom gaminti atsirado :))))