Tema: Re: Apie Klaipeda
Autorius: Tomas
Data: 2017-03-08 18:28:30
Galimai tankistas trukde tyrimui - slapstesi kitoj valstybej 24 metus, gi ne 27 jis sedi be teismo? Galbut dabar trukdo, mes gi tyrimo detaliu nezinom. Butu ishkart po ivykio prisistates i mentine savanorishkai, parashes kas ir kaip, butu gailejesis - gal butu kaip uzh eismo ivyki gaves pora meteliu lygtinai. O dabar matai i ka ishvirto reikalai.