Tema: Re: Apie Klaipeda
Autorius: Audrys
Data: 2017-03-08 09:44:36
zydu ten irgi tuo metu nebuvo. Pradejo rinktis is visur

"Tomas"  wrote in message news:o9obht$o62$1@trimpas.omnitel.net...

O ko tie palestinieciai ten atsivilko priesh 100 metu? Zydu valstybes
klausimas buvo pradetas svarstyti oj ne tada, kai susedo stalinas su
ruzveltu prie stalo, o geroookai anksciau. Tais laikais ten buvo beveik
tuscios zhemes, ir kai tik pajudejo reikalai apie zhydus, i ta tuscia vieta
pradejo rinktis amaras ish dykumu ir visur kitur. Teisetai? Gal dar
pripazhinkim cigonu taboro valstybe Meistru gatvej? Ju gi ten ir zhemes, ir
namai?
O kryme viskas buvo normaliai iki 2014, tik kad putkai del sevastopolio
labai ochko zaigralo, pats krymas ir jo gyventojai ten toj istorijoj tik
tarp kitko.