Tema: Re: Apie Klaipeda
Autorius: Audrys
Data: 2017-03-08 10:42:33
gal geriau butum dejes paveiksliuka ..... vis tiek nieko neaisku ka nori
pasakyt.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Taip - Rusija butent taip ir ziuri i susitarimus.

"Audrys"  wrote in message news:o9oeda$s37$1@trimpas.omnitel.net...

1. valstybe != verslas
2. versle yra sritys, kur kasmet pazeidineja istatymus, juos gaudo ir moka
milijardines baudas ir vel isnaujo.

p.s. kiek prisimenu bbdejo ant stokholmo arbitrazo sprendimo lietuva, nes
nepatiko?

"Linas Petkevičius"  wrote in message

kaip kas vertina memorandumus = manau politikoje turetu galioti tos pacios
taisykles. arba valstybe turetu pasakyt - mes bybi deje ant visu memorandumu
kuriuos pasirasome.

"Audrys"  wrote in message news:o9ocl5$pp9$1@trimpas.omnitel.net...

o prie ko cia kai kurios verslo sritys?

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Tam tikra prasme taip  - tai labiau formali dzentelmenisko susitarimo forma.
Kai kuriose verslo srityse imones geriau eis į teisma del formalios teisines
sutarties ar patirs milijardinius nuostolius, bet laikysis memorandumo
susitarimu. Bet ne kiekvienam tai aisku galioja.

"Audrys"  wrote in message news:o9n77f$p2u$1@trimpas.omnitel.net...

memorandumas nera sutartis.

"arunazz"  wrote in message news:o9n582$ngu$1@trimpas.omnitel.net...

Krymas - Ukrainos dalis. Per Budapesto memoranduma Rusija pripazino Ukrainos
vientisuma. 2014 metais ji pazeide.