Tema: Re: Galų gale lietuviai suprato, kad savo pensijomis reikia rūpintis patiems.
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-02-08 20:57:26
1. Valstybe visgi pensininkams kazka moka, todel labai norint galima savimi
ir nesirupint papildomai. Pavyzdziui mano tevai gauna per abu apie 650 EUR
pensijos, lengvatas sildymui, transportui, vaistams ir panasiai. Kas nera
blogai. Kadangi jiems to neuztenka (tiesa sakant - vaikams neuztenka) -
rupinasi papildomai.

2. Tai nera tik pensija, kai kuriu paslaugu reikia ir dabar. Pavyzdziui mano
vienam seimos nariui ligoniu kasos per paskutinius 10 metu skyre kazkur apie
160.000 EUR, dar koki 20.000 EUR kitokiu kompensaciju gvom kitais kanalais.
Jei butu reikeje pasirupint man paciam - butu reikalu jau.